“Ithaca, Our Odyssey” της Κριστιάν Ζαταΐ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, 2018

Η κοινοτοπία ως καινοτομία Στην ενοποιημένη, σε μεγάλο βαθμό, θεατρική αγορά της Ευρώπης, κάποιος δημιουργός κάνει κάτι που συζητείται κι αμέσως ένα απίστευτο επικοινωνιακό παιχνίδι αρχίζει, μέσω του δικτύου μεγάλων […]

“Master Class” του Τέρενς Μακ Νάλι στο Θέατρο Μικρό Χορν, 2018

Το ακαδημαϊκό έτος 1971-72 η Μαρία Κάλλας συμφώνησε με τη Moυσική Σχολή Juilliard (επίπεδου ανάλογου με το Royal College of Music του Λονδίνου) να δώσει μια σειρά μαθημάτων σε νέους […]

«Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» του Πιραντέλο στο Εθνικό Θέατρο, 2018

Η γοητεία των αντικατοπτρισμών Ενενήντα χρόνια μετά τη συγγραφή του, το «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» (1929) του Λουίτζι Πιραντέλο εξακολουθεί να παραμένει συναρπαστικό και ας έχει χαθεί πια η έκπληξη από την […]

“Ο Βυσσινόκηπος” του Α. Τσέχοφ στο Θέατρο Δημήτρης Χορν, 2018

Ελεγεία της χαμένης αθωότητας Κλείνεις τα μάτια και βλέπεις μπροστά σου, ώς εκεί που φτάνει το βλέμμα σου, έναν κήπο με ανθισμένες βυσσινιές. Σου κόβεται η ανάσα από την ομορφιά […]

“Το τραμ με το όνομα Πόθος” του Τ. Ουίλιαμς στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, 2018

Αν το καλοσκεφτείς, πρόκειται για μία σπάνια υπέρβαση, πέρα από τους περιορισμούς της χωροχρονικής συνθήκης από την οποία προέκυψε: το χειμώνα του 1948-49, στην θλιβερή Αθήνα του τέλους του Εμφυλίου, […]

Ευρωπαϊκά Βραβεία Θεάτρου: Special Αward για τον Παπαϊωάννου αλλά γενικώς άγνωστο το ελληνικό θέατρο στην Ευρώπη

Εντυπώσεις και προβληματισμοί από την εβδομάδα του Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου που έγινε στη στη Ρώμη από τις 12 έως τις 17 Δεκεμβρίου. Την περασμένη Κυριακή ολοκληρώθηκε στη Ρώμη η εβδομάδα […]

«Γκιακ» του Δημοσθένη Παπαπάρκου στο Θέατρο Skrow, 2016

Oι αλήθειες του αίματος Τα διηγήματα του πολυδιαβασμένου «Γκιάκ» του Δημοσθένη Παπαμάρκου σε μια θαυμάσια θεατρική μεταφορά του Θανάση Δόβρη στο Skrow Theater. Kαι να που ο καθόλα εντυπωσιακός βράχος […]

«Προς Δαμασκόν» του Αυγούστου Στρίντμπεργκ στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, 2016

Το σκοτάδι που βγαίνει από το ίδιο το φως Η επική τριλογία του Στρίντμπεργκ ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε μία τολμηρή παράσταση, ακολουθώντας τη δομή του ονείρου που […]

«Ο Φίλιπ Γκλας αγοράζει μια φραντζόλα ψωμί» του Ντέιβιντ Άιβις στο θέατρο 104, 2016

Μια μεταμοντερνιστική προσέγγιση στο Θέατρο του Παραλόγου Δεν είχα δει το «Εσωτερικό» του Μέτερλινκ που σκηνοθέτησε η Σοφία Μαραθάκη πέρσι στο Θέατρο του Νέου Κόσμου –όταν προχθές είδα το βίντεο […]

«Σκοτεινές γλώσσες» του Άντριου Μποβέλ στο θέατρο Πόρτα, 2015

Oι «Σκοτεινές Γλώσσες» του Άντριου Μποβέλ στο Θέατρο Πόρτα είναι έξοχη παράσταση. Για τους εξής λόγους.   Οι «Σκοτεινές Γλώσσες» είναι ένα δραματουργικά σύνθετο έργο, υψηλών ερμηνευτικών απαιτήσεων, στις οποίες […]