Δάνης Κατρανίδης: Ένας κύριος του Θεάτρου μας αποχαιρέτησε

Ο Δάνης Κατρανίδης, ένας ηθοποιός με ξεχωριστά τάλαντα και με μια σεμνή και διακριτικά δημιουργική παρουσία στη σκηνή μας αποχαιρέτησε. Έχοντας αποφοιτήσει από τα έμπειρα «χέρια» του Γιώργου Θεοδοσιάδη, που […]

Αποχαιρετούμε τον Αντώνη Αντύπα

Με λύπη η Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών πληροφορήθηκε την είδηση για την απώλεια του σπουδαίου σκηνοθέτη Αντώνη Αντύπα. Ενός ανήσυχου, εμπνευσμένου και με διακριτική παρουσία δημιουργού που […]

Αντίο Άννα Παναγιωτοπούλου

Αποχαιρετούμε την Άννα Παναγιωτοπούλου, μια ηθοποιό που άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά της στη θεατρική και εν γένει καλλιτεχνική ζωή. Άνθρωπος καλλιεργημένος, σκεπτόμενος και βαθιά ανήσυχος υπήρξε για τη σκηνή μια […]

Αφιέρωμα στον Τόμο Πρακτικών του Συνεδρίου της Ένωσης

Άρθρο του Σπύρου Κακουριώτη για τον Τόμο Πρακτικών του Συνεδρίου της Ένωσης (Επιμέλεια, Εύη Προύσαλη) στον ιστοχώρο “Ο Αναγνώστης”: Η «κρίση της κριτικής» αποτελεί μια φόρμουλα που, με διαφορετικά κάθε […]

Αποχαιρετούμε τον Σταύρο Ντουφεξή

Η Ελληνική Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Παραστατικών Τεχνών εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη της για την απώλεια του Σταύρου Ντουφεξή: ενός διακεκριμένου σκηνοθέτη και θεατρολόγου που υπηρέτησε την τέχνη του Θεάτρου […]

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

Αθήνα, 11 Ιανουαρίου 2024 Αρ. Πρωτ. 45   Με αφορμή την κριτική που υπέγραψε η συνάδελφος κ. Ματίνα Καλτάκη για την παράσταση «Βασιλιάς Ληρ» στο Εθνικό Θέατρο και τον δημόσιο […]

«Ο Γυάλινος Κόσμος» του Τ. Ουίλιαμς στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας, 2018

Κρυστάλλινες λάμψεις ποίησης και λυρισμού Μια μικρή άμορφη μάζα από τσαλακωμένο χαρτί, που μέσα από τις ακανόνιστες, δαιδαλώδεις πτυχώσεις της προβάλλουν λεπτές δεσμίδες φωτός, αυτό φέρνει στον νου ο «Γυάλινος […]

“Ο Ανατόλ” του Σνίτσλερ στο Θέατρο Αλκμήνη, 2018

[Ο Ανατόλ Του Σνίτσλερ Και Η Μάχη Των Φύλων]  Αν ο Βιεννέζικος Μοντερνισμός (1890-1914) κινήθηκε, κατ’αρχάς, προς την κατεύθυνση της διάρρηξης της σχέσης με το παρελθόν, την ενσωμάτωση της τέχνης […]